2016/09/27

IKASTURTE BERRIA



IKASTURTE HONETAN…

v  Niri  esperimentuak  lantzea  gustatuko   litzaidake.

v  Niri lagun guztiekin ondo konpontzea gustatuko litzaidake.

v  Etorkizunean albaitaria izan nahi dut, horretarako asko ikasi behar dut.

v  Nik azaltzen edo irakurtzen dudanean zerbait lagunak eta ni elkar  errespetatzea nahiko nuke.

v  Niri mekanika lantzea gustatuko litzaidake.

v   Heziketa Fisikoa bukatu eta gero, jolas orduan, aldagelan bukatu arte denbora izatea nahi nuke.

v  Gauza berriak ikasi ahal ditugu adibidez: hizkuntzak berriak … 

v  Nik euskara gehiago eta gauza berriak ikastea nahi dut.

v  Jada 5.mailan gaude eta bi talde desberdinak gara, baina ikasle berdinak.
v  Proiektu gehiago nahi dut egin.

v  Gauza berriak ikasi nahi ditut.

v  Niri asko  irakurtzea  gustatuko litzaidake eta ingelera ere asko ikastea.

v  Patio orduan futbolean jolastea nahi dut.

v  Niri proiektua teknologia eta natura izatea gustatuko litzaidake.

v  Gimnasia ordu gehiago edukitzea nahi dut.

v  Jangelan janari hobeagoa egotea gustatuko litzaidake.

v  Beste gelako laguna nire gelara etortzea nahi dut.

v  Andereñoak kaña asko ez ematea gustatuko litzaidake.

v  Gaia teknologia izatea nahi dut.

v  Gaia esperimentuak izatea.

v  Matematiketan laguntza pixka bat jasotzea espero dut.

v  Denok ondo pasatzea nahi dut.

v  Euskara asko ikastea gustatuko litzaidake.





iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina