2016/10/31

GURE BIOGRAFIAK

Gu 5.mailako Fatima, Zara eta Zohair gara. HIPI taldekoak gara. Guk gure biografia euskaraz idatzi dugu. Lan handia egin dugu!!!!



BIOGRAFIA
Nik Fatima dut izena. Nire lehenengo abizena Leblane da eta nire bigarren abizena Rahali da. Lorca hirian jaio nintzen. Lorca hiria Murtzian dago. Lorca nire amak ume bat zaintzen  zuen.  Nire ahizpak Lorcan jaio ziren.
Nire lehenengo eskola San Cristobal izan zen Lorca hirian dago. Nire bigarren eskola San Andres da, Eibar herrian dago. Nik hiru ahizpa ditut.
2015an Eibarrera etorri nintzen. Urtzaile kalean bizi naiz. 







NIRE BIOGRAFIA
Nire izena Zara da. Nire lehengo abizena Ali da, nire aitarengandik datorkit. Bigarrena Falaknaz da, hau nire amarengandik datorkit. Eta nik ahizpa bat dut.
2006 urtean mundura etorri nintzen. Martxoaren 22an jaio nintzen. Ni negua eta udaberriaren artean jaio nintzen. Bartzelonako hiri batean jaio nintzen Gava. Neretzat oso handia da. Niri oso hiri polita iruditzen zait.
2015an Eibarrera etorri nintzen, Ifar kalean bizi naiz .Nire lehenengo eskola Lola Anglada izan zen, orain San Andres da. Hau nire biografia da. Nik orain hamar urte daukat, eta San Andres eskolan ikasten ari naiz.




BIOGRAFIA



Nik Zohair dut  izena. Nire lehengo abizena Bousbaa da, eta nire bigarren abizena El Bouadili da. Nik anai bat dut eta bi arreba ditut. Mazarron herrian jaio nintzen. Mazarron  txikia da. Niri oso herri polita iruditzen zait.
Mazarronetik Eibarrera etorri nintzen. Gero Lorkara joan nintzen. 2016an Eibarrera etorri nintzen berriro. Barrena kalean bizi naiz. Nire lehenengo eskola San Andres izan zen, Eibar herrian dago eta nire bigarrena eskola Juan Gonzalez, Lorka hirian dago. Nire aitak Lorkan lana egiten zuen, eta nire amak Murtzian lana egiten zuen. Orain nire amak eta aitak ez dute lanik egite. Nire ama Marrokoen  jaio zen eta nire aita Marrokoen jaio zen.


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina